2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
سیبانک، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک سینا رونمایی شد

سیبانک، پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک سینا رونمایی شد

نبض تجارت- با فراهم شدن بسترهای مورد نیاز و نهایی شدن مراحل تست و عملیات، سامانه بانکداری دیجیتال بانک سینا با عنوان «سیبانک» در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان رونمایی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی بانک سینا، مدیرعامل بانک سینا در مراسم رونمایی از پلتفرم بانکداری دیجیتال سیبانک که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان بانک صورت گرفت، اذعان داشت: بانک سینا با راه‌اندازی اپلیکیشن سیبانک برای سهولت عملیات بانکی، خدمتی نوین در زمینه بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می‌کند و مشتریان و فعالان اقتصادی می‌توانند با استفاده از این خدمت به صورت غیرحضوری و بدون مراجعه به شعب، از مزیت‌های افتتاح حساب غیرحضوری، اخذ تسهیلات، درخواست کارت و سایر عملیات بانکی استفاده کنند.
غلامرضافتحعلی بر لزوم توسعه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال به مشتریان تأکید کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، به زودی کلیه تسهیلات خرد در بانک سینا بر بستر سیبانک ارائه خواهد شد.
مدیرعامل بانک سینا طراحی و راه‌اندازی اپلیکیشن سیبانک را اقدامی مطلوب و قابل ‌‌ستایش خواند و اظهار امیدواری کرد این محصول که در بستری امن راه‌اندازی شده است، با سرعت و فراگیری بیشتری به تمامی مردم ارائه شود.
سیبانک یک سوپر اپلیکیشن مالی برای انجام امور بانکی و مالی کاربران بدون مراجعه حضوری به شعب است. این سامانه هم برای مشتریان بانک و هم برای کاربران مهمان قابل استفاده است. سیبانک برای سیستم‌های عامل android و ios و نسخه pwa طراحی، تهیه و آماده ارائه به مشتریان است. با نصب اپلیکیشن سیبانک بدون حضور در شعبه می‌توان احراز هویت و افتتاح حساب کرده و از کلیه خدمات غیرحضوری بانک سینا بهره‌مند شد.
برای نصب اپلیکیشن سیبانک کلیک کنید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.