2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
جهش ۳۵۹ درصدی فروش شمش طلای موته
مدیر مجتمع طلای موته خبر داد؛

جهش ۳۵۹ درصدی فروش شمش طلای موته

نبض تجارت- مدیر مجتمع طلای موته از جهش ۳۵۹ درصدی فروش شمش این مجتمع طی یک ساله ۱۴۰۱ در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ایمپاسکو، محمد داودی مدیر مجتمع طلای موته با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ موفق به فروش ۱۴۷ کیلوگرم شمش طلا شدیم، عنوان کرد: این رقم بیانگر جهش ۳۵۹ درصدی نسبت به فروش سال ۱۴۰۰ است.

داوودی همچنین از افزایش استخراج خاک طلادار این مجتمع خبر داد و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱، حدود ۲۵۳ هزار تن خاک طلادار استخراج کردیم که در مقایسه با استخراج سال ۱۴۰۰، حدود ۱.۷ درصد افزایش داشته است.

وی همچنین از افزایش عرضه شمش طلا در بورس خبر و توضیح داد: در سال ۱۴۰۰، ۳۴۶ کیلوگرم شمش طلا در بورس عرضه کردیم که این رقم در سال گذشته به ۷۰۱ کیلوگرم شمش طلا رسید.

مدیر مجتمع طلای موته خاطرنشان کرد: این ارقام نشان دهنده رشد ۱۰۲ درصدی عرضه شمش در بورس کالا نسبت به سال ۱۴۰۰ است.

داودی تصریح کرد: همکاری قابل توجه مجتمع با پیمانکار استخراج بخش معدن موجب بهبود عملکرد در بخش‌های استخراج، فروش شمش و عرضه در بورس کالا شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.