2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
خیز بلند هتل‌های جهانگردی برای تحقق جهش درآمد و کیفیت خدمات
دکتر ذوقی در دیدار با نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛

خیز بلند هتل‌های جهانگردی برای تحقق جهش درآمد و کیفیت خدمات

نبض تجارت- دکتر ذوقی در دیدار با نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛ خیز بلند هتل‌های جهانگردی برای تحقق جهش درآمد و کیفیت خدمات مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در جریان بازدید از هتل جهانگردی انزلی گفت: تمامی پرسنل خدوم و صاحب نظر گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، به‌ عنوان یک ید و پیکر واحد برای جهش درآمد و توسعه هستند.

به گزارش  نبض تجارت ؛ مهدی ذوقی مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی به همراه فریبا عباسی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی، مختار باقری عضو هیات مدیره و کامبیز رنجبر سرپرست معاونت مالی و اداری از هتل جهانگردی‌ انزلی بازدید و به بررسی امکانات هتل پرداختند و از نزدیک در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفتند.

ذوقی عنوان کرد: هزار نفر پرسنل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، به‌ عنوان یک ید و پیکر واحد برای جهش درآمد و توسعه هستند و از اینرو با هدف بسیج امکانات و ظرفیت های گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در راستای ایجاد بهبود و تحول در فضای مجموعه در جهت عملیاتی کردن اهداف، پیش خواهیم رفت. وی افزود: در این مدت کوتاه دو ماهه تقریبا از تمامی مراکز شاهد جذب سرمایه گذار و تلاش برای رشد درآمدهای اقامتی و غیراقامتی بوده ایم که این امر مهم، شایسته تقدیر و قدرشناسی از همه این عزیزان است.

 

مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در این بازدید به بررسی مشکلات معارضین ملکی پرداخته و همچنین دستور بازسازی ابنیه و نوسازی تجهیزات اقامتی را صادر کرد. ذوقی از توافقات حاصله پیرامون ایجاد پارک آبی در حاشیه ضلع ساحلی و همچنین ساخت چندین دستگاه سوئیت در فاز اول، با هدف جذب سرمایه گذاران خبر داد.

وی در ادامه با احمد دنیامالی نماینده محترم مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، برای همکاری و حمایت در برنامه‌های توسعه ای پیش‌رو دیدار و گفتگو کرد. فریبا عباسی عضو هیات مدیره و سرپرست معاونت اجرایی نیز ضمن استماع گزارش عملکرد مدیران هتل و جلسه با نماینده کارکنان، بازدید کلی از هتل جهانگردی انزلی داشت.

 

وی در نشست کاری و صمیمی خود با پرسنل مجموعه، در خصوص توسعه و بازسازی هتل های انزلی و آستارا، راهکارهایی ارائه داد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.