2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بازگشایی مرکز تخصصی استارتاپی ویژه دختران در منطقه۲

بازگشایی مرکز تخصصی استارتاپی ویژه دختران در منطقه۲

نبض تجارت- به مناسبت دهه کرامت مرکز تخصصی استارتاپی شهردخت به روی دختران شهر خصوصا دختران منطقه۲، گشوده می‌شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه۲، اکرم رجای، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه۲ گفت: همزمان با دهه کرامت، ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، آیینی  در ۹ محور درسطح محلات منطقه۲ برگزار می شود.

وی از افتتاح مرکز شهردخت خبردادو گفت: همزمان با دهه کرامت مرکز تخصصی استارتاپی شهردخت به روی دختران شهر خصوصا دختران منطقه۲  گشوده می شود و فرصتی برای  تقویت مهارت‌آموزی دختران نوجوان و جوان فراهم می‌شود.

رجای با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای دختران درسرای محلات و مدارس گفت: برگزاری " پویش آینده شبیه توست"درقالب جشن، مسابقه، مولودی خوانی، ورک شاپ‌های هنری-کارآفرینی،جشنواره غذای سالم و... تبلیغات محیطی، توزیع گل و هدایای فرهنگی در فضاهای عمومی و جشن‌ها، مشق کرامت با برگزاری مسابقه ودلنوشته ونقاشی بین مدد جویان، همایش و نشست‌های تخصصی ازجمله برنامه های میلاد حضرت معصومه(س) بخشی از برنامه‌های درحال اجرا است.

وی بابیان اینکه  همزمان با دهه کرامت میز خدمت رضوی و چایخانه حضرت با همکاری خادمیاران کانون خدمت رضوی در میدان شهید طهرانی مقدم برپا و از شهروندان و دلدادگان به خاندان عصمت و طهارت پذیرایی می شود، گفت: پرده خوانی ونقالی رضوی در سرای محلات و معابر پرتردد، طرح رافت کریمانه درقالب کمک مومنانه وتوزیع بسته معیشتی بین کودکان کار دختر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.