2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
استقبال شهروندان از جشن قرار عاشقی منطقه ۹

استقبال شهروندان از جشن قرار عاشقی منطقه ۹

نبض تجارت- شهرداری منطقه ۹ به مناسبت دهه کرامت ویژه برنامه جشنی با عنوان قرار عاشقی با همکاری شبکه پنج سیما، گروه جهادی شهدای گمنام، خادمین رضوی و بسیج در بوستان کوکب برگزار کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه‌های جشن قرار عاشقی در غرب پایتخت با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد شامل؛ غرفه ها و گذر فرهنگی و برنامه استیج در بوستان کوکب با استقبال شهروندان اجرا شد.

وی با اشاره به برپایی غرفه های فرهنگی عنوان کرد: غرفه قرآن ویژه کودکان شامل پازل قرآنی، قرآن بخوانیی جایزه بگیرید، غرفه گریم کودک، غرفه نقاشی با آب رنگ ویژه کودکان به همراه اهدا کتاب به عنوان جایزه، غرفه حجاب و عفاف و هدیه به دختران، غرفه سفالگری، غرفه نقاشی روی بوم، چهره و سیاه قلم، برپایی چایخانه حضرتی توسط خادمین حرم رضوی، برپایی میز خدمت سلامت محور و اجرای بازی‌های بومی محلی با همکاری مدیران محلات در گذر فرهنگی انجام شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ همچنین به اجرای برنامه‌های استیج محور نیز اشاره کرد و گفت: اجرای گروه نمایشی، تقدیر از خواهران و برادران موفق حافظ قرآن، مولودی خوانی توسط خادمین حرم رضوی، تقدیر از دختران شهید مدافع حرم، تقدیر از ۱۰ دختران مدال آور مسابقات کشوری و استانی و اجرای گروه‌های سرود دختران مشکات و پسران شهید فهمیده از جمله برنامه های اجرایی در غرب پایتخت بود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.