2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
احداث و راه اندازی ۵ بازار جدید میوه و تره بار در منطقه 2

احداث و راه اندازی ۵ بازار جدید میوه و تره بار در منطقه 2

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲ تهران گفت: احداث ۵ بازار جدید میوه و تره بار در محلات فاقد سرانه‌های خدماتی در برنامه های سالجاری پیش بینی شده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اعللام این خبر گفت: بنا بر رویکرد مدیریت شهری در توسعه سرانه‌های خدماتی محلات و تسهیل دسترسی شهروندان به امکانات و کاهش سفرهای شهری، افزایش بازارهای میوه و تره بار در برنامه های منطقه پیش بینی شده است.

وی در خصوص مکان یابی بازارهای میوه و تره بار در منطقه افزود: براساس مطالعات و نیازسنجی انجام شده، با هماهنگی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، احداث ۵ بازار میوه و تره بار آغاز شده است.

صالحی با بیان اینکه اولویت راه اندازی بازارهای جدید در محلات فاقد بازار است، افزود: در حال حاضر۲۳ بازار تره بار در منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند به گفته شهردار منطقه۲ با برنامه ریزی انجام شده، تلاش می‌شود  ۳ بازار  تا پایان سالجاری درمقیاس محلی تکمیل و آماده بهره برداری شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.