2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
آموزش و پرورش استان گلستان خواستار تمدید قرارداد با بیمه دانا شد

آموزش و پرورش استان گلستان خواستار تمدید قرارداد با بیمه دانا شد

نبض تجارت- مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با ابراز رضایت از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان این استان، خواستار تمدید قرارداد موجود با این شرکت بیمه‌ای شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط‌عمومی بیمه دانا، سیدرضا نظری در نامه‌ای خطاب به سید سعید مقدم‌زاده مدیرکل اداره امور رفاهی و پشتیبانی اعلام کرد: انعقاد قرارداد با بیمه دانا باعث رضایتمندی حداکثری پرسنل از خدمات درمانی این شرکت شده و خروج از روش صندوقی دلگرمی و امیدواری بیشتر کارکنان در راستای منویات مقام معظم رهبری در بحث تامین سلامت کارکنان را فراهم کرده است.

انتظار می‌رود در سال جاری با رویکرد حفظ خدمات همچون گذشته و ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای کاکنان، کماکان قراردادهای بیمه‌ای با بیمه دانا تمدید شده و از نگرانی همکاران جلوگیری شود.
شایان ذکر است: رضایتمندی ایجاد شده نتیجه تعامل، تکریم، پرداخت سریع خسارت و افزایش تعداد مراکز درمانی قرارداد با آموزش و پرورش استان گلستان است.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.