2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
پرداخت بیش از 1100 فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط پست بانک ایران از ابتدای سال تا پایان 25 خردادماه
با هدف اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شد؛

پرداخت بیش از 1100 فقره تسهیلات ازدواج و فرزندآوری توسط پست بانک ایران از ابتدای سال تا پایان 25 خردادماه

نبض تجارت- بر اساس مفاد چهارمین صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران و گزارش اداره کل اعتبارات بانک، از ابتدای سال جاری تا پایان 25 خردادماه، 785 فقره تسهیلات ازدواج به مبلغی بیش از 1.577.800 میلیون ریال و 371 فقره تسهیلات فرزندآوری به مبلغ 207.800 میلیون ریال پرداخت شده است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این صورتجلسه، معاونت سازمان و برنامه‌ریزی بانک برای اجرای مواد 9 و 10 آیین‌نامه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با همکاری کارگزاری بانک ملی برای نوزادانی که در پست بانک ایران افتتاح حساب کرده‌اند پس از دریافت کد بورسی و اطلاعات کامل نوزادان از درگاه پنجره واحد نسبت به خرید واحدهای سرمایه‌گذاری برای آنان اقدام شود.

همچنین بر اساس بند دیگری از صورتجلسه قرارگاه این معاونت، از افتتاح حساب برای 37.055 نوزاد اعلام شده در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به صورت کاملا الکترونیکی در فاز دوم خبر داد و گزارش کرد: در فاز اول طرح نیز برای بیش از 9500 نوزاد متولد شده افتتاح حساب به مبلغ 15 میلیون ریال به صورت غیر حضوری افتتاح و به حساب آنان واریز شده است.
بر اساس صورتجلسه قرارگاه جوانی جمعیت پست بانک ایران، از سوی معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی با هدف ترویج و فرهنگ‌سازی برای ازدواج و فرزندآوری، به 197 نفر از همکارانی که از فروردین تا اردیبهشت ماه سال جاری ازدواج کرده یا فرزندشان متولد شده است، مبلغ 50 میلیون ریال به همراه لوح تبریک با امضای مدیرعامل بانک اهدا شده است.
 همچنین کمک هزینه عائله مندی برای مزدوجین جدید و حق اولاد فرزندان متولد شده در سال 1401 به ترتیب دو و سه برابر و مطابق ماده (3 ) قانون اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور و ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری برای تمام گروه‌های حقوق بگیر به ترتیب با 50 و 100 درصد افزایش داده است.
این گزارش می‌افزاید: اداره کل روابط عمومی نیز به مناسبت هفته ملی جوانی جمعیت مراسمی برای تقدیر از 26 نفر از همکاران ستادی و اجرایی مدیریت شعب مناطق غرب و شرق استان تهران که طی 14 ماه گذشته ازدواج کرده و یا دارای فرزند شده‌اند با حضور مدیرعامل، مدیران و کارکنان برگزار و از 34 نفر از همکاران مدیریت شعب استان‌ها نیز به صورت غیر حضوری با ارسال لوح تقدیر و قدردانی کرد.
همچنین در این جلسه، برگزاری کارگاه مجازی «می خواهم زنده بمانم» و حضور متخصص زنان و زایمان توسط امور بانوان و اداره کل روابط عمومی مورد استقبال قرار گرفت.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.