2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
اعلام اسامی شعب کشیک بانک اقتصادنوین در روزهای 11 و 12 مرداد 1402

اعلام اسامی شعب کشیک بانک اقتصادنوین در روزهای 11 و 12 مرداد 1402

نبض تجارت- بانک اقتصادنوین اسامی شعب کشیک خود در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری را اعلام کرد.
به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در پی اعلام تعطیلی سراسری به دلیل گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای 11 و 12 مردادماه سال جاری، شعب کشیک این بانک در روزهای یاد شده از ساعت 9:15 تا 11:45 خدمات ضروری بانکی را به مشتریان ارجمند ارائه خواهند کرد.

شایان ذکر است بنابر اعلام بانک مرکزی، در بازه زمانی مذکور سامانه‌های ساتنا و چکاوک تعطیل بوده و دستور پرداخت و پردازش چک در این سامانه‌ها انجام نخواهد شد. همچنین پردازش سامانه پایا مشابه سایر روزهای تعطیل و با یک چرخه واحد (۱۲:۴۵) خواهد بود.

گفتنی است مشتریان گرامی می‌توانند با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک به‌ویژه اینترنت‌بانک و اپلیکیشن همراه‌نوین اغلب خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند.

علاوه بر خدمات یادشده، کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 در تمام ایام هفته و به‌صورت 24 ساعته آماده پشتیبانی از مشتریان ارجمند هستند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.