2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
نمایش محصولات و خدمات بانک پارسیان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو
بانک پارسیان میزبان فعالان صنعت خودرو؛

نمایش محصولات و خدمات بانک پارسیان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو

نبض تجارت- بانک پارسیان باهدف همراهی، حمایت و نقش‌آفرینی مؤثر در حوزه صنعت و تأمین نیازهای شرکت‌های خودرویی، در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت خودروی کشور حضور یافت.

به گزارش نبض تجارت ؛ در این نمایشگاه که از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، بانک پارسیان به‌عنوان یکی از حامیان نمایشگاه، با برپایی غرفه تخصصی در سالن 5 این نمایشگاه پذیرای بازدیدکنندگان است و مدیران و کارشناسان متخصص در حوزه‌های مختلف به معرفی آخرین دستاوردها، خدمات و محصولات بانک می پردازند.

در اولین روزهای برپایی این نمایشگاه، غرفه پارسیان موردتوجه و بازدید مسئولین، مدیران و صاحب‌نظران صنعت خودرو قرار گرفت و شاهد بازدیدهای متعددی بود. گروه بازاریابی بانک متشکل از کارشناسان بانکداری شرکتی، اعتبارات، امور شعب، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار و ارزی باهدف شناسایی بازارهای جدید جهت تأمین مالی شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، توسعه برندینگ و معرفی خدمات در غرفه‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه حضور یافته و ضمن مذاکره با مدیران و نمایندگان شرکت‌ها نسبت به نیازسنجی مشتریان جدید جهت ارائه خدمات متنوع به ایشان اقدام و آخرین برنامه‌های این بانک در زمینه حمایت از بخش‌های مختلف حوزه صنعت خودرو را ارائه می‌کنند.
گفتنی است ؛ هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه‌های خودرو از 22 لغایت 25 مردادماه 1402 به مدت 4 روز از روزهای یکشنبه تا چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای حضور علاقه‌مندان و دوستداران این صنعت می‌باشد. زمان بازدید از این رویداد 8 صبح الی 15 عصر است. در این رویداد شرکت‌های بزرگ و معتبر تولیدکننده قطعات و تجهیزات خودرو، تامین‌کنندگان مواد اولیه، شرکت‌های فناوری و نمایندگان برندهای معتبر خودرو از محصولات جدید، نوآوری‌ها و فناوری‌های پیشرفته رونمایی می‌کنند.

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.