2024/05/13
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
تقدیر مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از کارکنان

تقدیر مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از کارکنان

نبض تجارت- سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیبس هیئت مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با صدور پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت، توفیق در برگزاری موفقیت‌آمیز مجمع این سازمان را به دست‌اندرکاران تبریک گفت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی؛ متن پیام تبریک و تشکر اجتهادی بدین شرح است:

هفته دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و جمعی از یاران باوفای نظام و انقلاب اسلامی است که با ایمان، ساده زیستی و خدمات صادقانه و خاضعانه نامشان برای همیشه بر بلندای تاریخ به عنوان الگوهای شایسته خدمتگزاری بی‌منت به مردم شریف میهن اسلامی ماندگار شده است.

بی شک مسئولان و کارمندان خدوم و متعهد با بهره‌گیری از ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهیدان عالی مقام رجایی و باهنر می‌‌کوشند تا با خدمت صادقانه به مردم، زمینه ‌های رشد و پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ابعاد مختلف فراهم آورده و با تلاش، همراهی و همدلی افق تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را به منصه ظهور برسانند.

در سالی که گذشت با تلاش و مجاهدت همه همکاران برای اولین بار در سالیان اخیر، مجمع عمومی سازمان مربوط به صورت های مالی منتهی به 29/12/1401 در موعد مقرر قانونی برگزار و مهم تر اینکه صورت‌های مالی سالیانه آن بدون هیچ بند مشروطی تصویب شده است؛ بی شک این دستاوردها و موفقیت‌های سازمان مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه، شبانه روزی و جهادی همه اعضای محترم هیئت مدیره، هیئت عالی نظارت، مدیران و کارکنان سازمان در سطح صف و ستاد است.

برگزاری موفقیت آمیز مجمع عمومی در مهلت مقرر قانونی تقدیر وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی جناب آقای دکتر خاندوزی به عنوان رئیس مجمع، وزیر محترم دادگستری و عضو مجمع، دادستان محترم کل کشور و عضو مجمع و سایر مسئولین ذیربط همراه بود که برگ زرین و افتخار دیگری به افتخارات سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به عنوان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت افزود.

اینجانب بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامی‌ داشت آغاز هفته دولت، این موفقیت بزرگ را به همه همکاران معزز سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تبریک عرض نموده، آرزوی بهروزی و پیروزی روزافزون‌تان را در انجام خدمت بی‌منت به ملت بزرگ ایران از خداوند متعال خواستار هستم.

 

سیدعبدالمجید اجتهادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.