2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
معاونین فناوری بانک‌های خصوصی از استودیوی تجربه گروه داده‌پردازی بانک پارسیان بازدید کردند/ برگزاری نشست کمیسیون فناوری اطلاعات بانک‌های خصوصی به میزبانی بانک پارسیان

معاونین فناوری بانک‌های خصوصی از استودیوی تجربه گروه داده‌پردازی بانک پارسیان بازدید کردند/ برگزاری نشست کمیسیون فناوری اطلاعات بانک‌های خصوصی به میزبانی بانک پارسیان

نبض تجارت- معاونین فناوری بانک‌های خصوصی روز دوشنبه 6 شهریورماه 1402، با همراهی مسعود پشم چی معاون فناوری‌های نوین مالی و اطلاعاتی بانک پارسیان، از بخش‌های مختلف" استودیو تجربه" گروه داده‌پردازی این بانک بازدید کردند و با آخرین پیشرفت‌ها، دستاوردها و محصولات فناورانه تیم‌های مستقر در آن آشنا شدند.

به گزارش نبض تجارت ؛ علی موسوی معاون نوآوری و فن‌آوری گروه داده‌پردازی بانک پارسیان با اشاره به فعالیت" استودیو تجربه " طی چند ماه اخیر اظهار داشت: در این مدت تیم‌های بسیار حرفه‌ای و شرکت‌های دارای محصولات فن آورانه در حوزه هوش مصنوعی, ریسک‌های بانکی و حوزه‌های مالی ازجمله؛ شرکت‌های "رزیلنس"،"بستیران" و " فرا" در استودیو مستقرشده‌اند.

وی گفت: همچنین در این مدت بیش از 15 بازدید از سوی مدیران منابع انسانی شرکت‌های صنعتی بزرگ ، مدیران هلدینگ های بانک‌های کشور و مدیران مرکز نوآوری بنگاه‌های اقتصادی از استودیو تجربه صورت گرفته است که در این میان حدود 14 فرصت هم آفرینی میان عرضه‌کنندگان فناوری , بازدیدکنندگان و شرکت‌های پارسیان ایجادشده است.
بنابراین گزارش" استودیو تجربه" گروه داده‌پردازی بانک پارسیان که اسفندماه سال گذشته با حضور دکتر دهقان معاون علمی فناوری ریاست جمهوری و دکتر پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان افتتاح شد، اولین استودیو تجربه کشور در حوزه فن آورانه و نوآورانه است که با برخورداری از امکانات مطلوب و پیشرفته در نوع خود بی‌نظیر است.
گفتنی است؛ پس از این بازدید، نشست کمیسیون فناوری اطلاعات با حضور معاونین فناوری بانک‌های خصوصی به میزبانی گروه داده‌پردازی بانک پارسیان برگزار و در خصوص تصمیمات و اقدامات انجام‌شده مصوبات و برنامه‌های پیش رو بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.