2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
نشست مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان

نشست مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان

نبض تجارت- دکتر عبدالامیر باروتکوب ضمن بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، این اقدامات را مثبت ارزیابی کرده و ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان ساعی این مجموعه، حرکت شرکت های تابعه صنایع شیر ایران در مسیر رشد و توسعه را ضروری و مورد انتظار دانست.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب ضمن بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت شیر پاستوریزه پگاه زنجان، این اقدامات را مثبت ارزیابی کرده و ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان ساعی این مجموعه، حرکت شرکت های تابعه صنایع شیر ایران در مسیر رشد و توسعه را ضروری و مورد انتظار دانست.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران همچنین گفت: ساخت و تولید قطعات دانش بنیان منجر به کاهش وابستگی واردات کشور می شود و هیچ محدودیتی برای تولید این محصولات که دارای ارزش افزوده بالایی نیز هستند؛ وجود نداشته و بایستی در دستور کار شرکت های تولیدی قرار گیرد. وی در ادامه این جلسه، توسعه و رشد هر سازمانی را با همدلی و هم افزایی کارکنان امکان پذیر دانست و ادامه داد: شرکت پگاه زنجان با نیروی انسانی جوان و متعهد، سلامت کار و عملکرد مناسب، توانسته است یکی از شرکتهای برتر صنایع شیر ایران باشد.
محمدحسین عباسی مدیرعامل پگاه زنجان نیز ضمن خیر مقدم و قدردانی از نگاه مثبت و حمایت های بی دریغ دکتر باروتکوب، معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و اعضاء هیئت مدیره، گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه نمود. وی این اقدامات را مقدمه کار در مسیر پیشرفت پروژه های توسعه ای این شرکت عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با همدلی و همراهی پرسنل، گام های موثری در این زمینه برداشته شود.
شورای اسلامی کار پگاه زنجان نیز به نمایندگی از مدیریت و پرسنل این مجموعه به پاس حمایت ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگری از مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران تقدیر نمود. شایان ذکر است دکتر نیازی رئیس هیئت مدیره، محمد علی کارگر مطلق معاونت تحقیق و توسعه و هماهنگی تولید، حسن زنوزی معاون هماهنگی و امور شرکت ها، قنبر مختاری مدیر حراست، جواد اورسجی قشلاق مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل، علی بازگیر مدیر حسابرسی شرکت صنایع شیر ایران نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.