2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
پتروکارت به ۱۳۵ هزار نفر از خانواده صنعت پتروشیمی خدمت می‌دهد/ بازار رقابتی برای ارائه خدمات پتروکارت در ۸ استان شکل گرفته است
مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی خبر داد:

پتروکارت به ۱۳۵ هزار نفر از خانواده صنعت پتروشیمی خدمت می‌دهد/ بازار رقابتی برای ارائه خدمات پتروکارت در ۸ استان شکل گرفته است

نبض تجارت-مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با اشاره به تلاش این مجموعه برای بهتر شدن خدمات‌رسانی به پرسنل و خانواده‌ها و مردم منطقه ماهشهر، از فعال شدن «پتروکارت» برای کارکنان و تجمیع خدمات‌رسانی با این کارت خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، آتش زمزم با حضور در استودیو «به قله نزدیکیم» شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اهتمام این مجموعه برای کسب رضایت پرسنل و خانواده‌ها و مردم منطقه ماهشهر، گفت: برای ایجاد رضایت بیشتر و هماهنگی بیشتر در ارائه خدمات و کیفیت آن‌ها «پتروکارت» را طراحی و اجرا کردیم.

وی با بیان اینکه با این ابتکار خدمات مختلف رستورانی، موسسه‌های آموزشی و فرهنگی و ورزشی یکسان‌سازی شده و در حجم و تعداد بالاتری خدمات را ارائه می‌کنیم، افزود: در برنامه جدید میزان خدمات‌رسانی به کارکنان به ۸ استان و ۲۵ شهرستان گسترش پیدا کرده است. تعداد رستوران‌ها از ۷ مورد به ۱۰۷ رستوران، تعداد موسسه‌های فرهنگی از ۲۰ مرکز به ۷۰ مرکز فرهنگی و باشگاه‌های ورزشی از ۷ مرکز به ۶۲ باشگاه ورزشی افزایش یافته است.

آتش زمزم با بیان اینکه قبلا تنها ۸۵۰۰ نفر مشمول دریافت این کارت بودند اما با تغییر سیاست‌های حمایتی از پرسنل در دوره جدید این خدمات در حال حاضر به ۳۵ هزار نفر از پرسنل با همه انواع قراردادها ارائه می‌شود، افزود: با محاسبه خانواده‌های پرسنل این عدد به ۱۳۵ هزار نفر می‌رسد.

مدیر عامل شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی با اعلام اینکه قبلا تنها ۱۵ شرکت از خدمات عملیات غیر صنعتی استفاده می‌کردند، گفت: در حال حاضر ۳۷ شرکت حاضر در منطقه از این خدمات بهره می‌برند.

وی تاکید دارد که با اجرای این پروژه و گسترش خدمات به اقشار بیشتری از کارکنان و مردم منطقه رونق اقتصادی به شهرهای مختلف برمی گردد و خاطر نشان کرد: مجموعه ما روی استانداردها و ضوابط تعیین شده حساسیت زیادی دارد و چنانچه رستوران، موسسه و باشگاهی این قوانین و استانداردها را رعایت نکند و یا تخلفی داشته باشد از چرخه خدمات‌رسانی حذف خواهد شد. همچنین امکان نظرسنجی خدمات مختلف برای کارکنان فراهم شده و به همین دلیل می‌توان گفت بازار رقابتی برای ارائه این خدمات در شهرها شروع شده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.