2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
درخشش برند معظم « پــگاه » بعنوان غرفه فعال در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه و اوراسیا

درخشش برند معظم « پــگاه » بعنوان غرفه فعال در نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه و اوراسیا

نبض تجارت- در آئین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه و اوراسیا، از شرکت صنایع شیر ایران “پگاه”، تقدیر شد. محمدحسین عباسی در این رویداد گفت: حضور در نمایشگاههای بین المللی، علاوه بر ارتقای تعاملات تجاری و توسعه فروش صادراتی در بازارهای جهانی، زمینه ارزآوری به کشور را هم فراهم می کند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در آئین اختتامیه نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه و اوراسیا، از شرکت صنایع شیر ایران “پگاه”، تقدیر شد. محمدحسین عباسی در این رویداد گفت: حضور در نمایشگاههای بین المللی، علاوه بر ارتقای تعاملات تجاری و توسعه فروش صادراتی در بازارهای جهانی، زمینه ارزآوری به کشور را هم فراهم می کند.

محمدحسین عباسی مدیرعامل پگاه زنجان در مصاحبه با شبکه استانی اشراق تصریح کرد: با موافقت و حمایت های مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در راستای توسعه صادرات و تولید محصولات جدید و سلامت محور با هدف بهبود سبد تغذیه ای جامعه و حضور در چنین رویدادهایی، فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای برند معظم پگاه در گروه‌ محصولات لبنی و غیر لبنی، مهیا شده است.
غرفه پگاه با حضور جمعی از مدیران عامل، معاونین و مدیران شرکتهای تابعه و همچنین معاونت و مدیران شرکت بازرگانی صنایع شیر ایران به منظور مذاکره با تجار کشورهای مختلف و ارائه محصولات صادراتی، برگزار شد. شایان ذکر است این نمایشگاه با حضور هیئت های تجاری از کشورهای روسیه، ارمنستان، عراق، پاکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و ۵۵ شرکت تخصصی، مورد استقبال بازدید کنندگان قرارگرفت.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.