2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت

"دوشنبه" روز پایانی شرکت در مزایده های اموال تملیکی

نبض تجارت- امروز(دوشنبه) آخرین روز شرکت در دو مزایده سراسری و فوق العاده" ۵۸۷" و "۲۷۵" سازمان جمع آوری وفروش اموال تملیکی است که در آن کالاهایی همانند خودرو، ماشین‌آلات راهسازی و پوشاک عرضه خواهد شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی،امروز(دوشنبه) آخرین روز شرکت در دو مزایده" ۵۸۷" و "۲۷۵" این سازمان است که در آن کالاهایی همانند خودرو، ماشین‌آلات راهسازی و پوشاک عرضه خواهد شد.

در راستای تعیین تکلیف کالاهای در اختیار سازمان، مزایده فوق‌العاده ۵۸۷  که در ۱۷ استان از روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه آغاز شده، متقاضیان تا امروز (دوشنبه) ۱۸ دی ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت در این مزایده شرکت کنند.

 در این مزایده ۱۹۴ دسته کالایی به ارزش ۳۶۵ میلیارد تومان شامل خودروی سواری، لوازم یدکی، دستگاه های صنعتی، لوازم برقی، ابزار آلات و همچنین پارچه، لباس، کیف و کفش به شرط صادرات عرضه می شود.

همچنین امروز (دوشنبه)روز پایانی مزایده ۲۷۵ این سازمان نیز است .

این مزایده که از ساعت 8 صبح روز دوشنبه مورخ 1402/10/11 آغاز شد ، متقاضیان تا ساعت 24 امروز (دوشنبه) مورخ 1402/10/18 فرصت دارند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir پیشنهادات خود را ارائه دهند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.