2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
راه‌هایی برای افزایش شانس برنده‌شدن  در ۴۴۴ جایزه وین‌کارت سامان

راه‌هایی برای افزایش شانس برنده‌شدن در ۴۴۴ جایزه وین‌کارت سامان

نبض تجارت _ وین کارت بانک سامان، خدمتی متمایز و جدید از این بانک با هدف جذب مشتریان و سپرده‌های جدید است که امکان برنده‌شدن در قرعه‌کشی یک میلیارد و دویست میلیون تومانی را برای متقاضیان فراهم آورده است. در این مطلب به راه‌های افزایش شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی وین‌کارت سامان و ویژگی‌های منحصر به فرد و جدید این خدمت عالی پرداخته‌ایم.

به گزارش نبض تجارت ؛ پس از ۴ سال از ارائه محصول «وین‌کارت» بانک سامان، اکنون این خدمت جذاب دارای تغییرات گسترده و جدیدی همچون؛ افزایش تعداد و مبلغ جوایز شده است. در این مرحله مشتری می‌تواند با تغییراتی که در محصول ایجادشده، شانس بیشتری برای برنده‌شدن داشته باشد.

 
از وین‌کارت سامان می‌توان برای خریدهای روزمره خود استفاده کرد و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی افزایش داد که در تابستان امسال راهکارهای افزایش شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی یک‌میلیارد و دویست میلیون تومانی این محصول به همراه تغییرات جدید آن توسط مدیر بازاریابی و توسعه محصول بانک سامان در نشریه تخصصی این بانک بیان شد که در این گزارش از آن بهره می‌گیریم.
 
طبق اعلام حسینی‌نژاد؛ وین‌کارت، یک کارت بانکی است که به وسیله آن مشتریان می‌توانند از طریق انجام هریک از فعالیت‌های بانکی مثل خریدهای روزانه، خرید شارژ، پرداخت قبض، انتقال وجه و غیره امتیاز کسب کنند و هر فصل در قرعه‌کشی ۴۴۴ جایزه نقدی شرکت کنند. از ویژگی‌های این کارت این است که مشتریان علاوه بر شانس شرکت در قرعه‌کشی هر فصل که بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال است، در صورت تمایل می‌توانند بابت سپرده خود سود هم دریافت کنند.
 
مشتریان بانک سامان و دارندگان وین‌کارت می‌توانند برای استفاده از این موقعیت شگفت‌انگیز، با اصل شناسنامه و کارت ملی و حداقل۵۰۰ هزار ریال به نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک شناسایی، به دلخواه خود حساب پشت وین‌کارت را انتخاب کنند.
 
پس از افتتاح سپرده مورد نظر مشتریان، یک وین‌‍کارت به همراه چهار پاکت رمز برای استفاده از کارت، نت‌بانک، تلفن‌بانک و موبایلت دریافت خواهند کرد که آنها با انجام فعالیت‌های بانکی خود می‌توانند به امتیازهای خود اضافه کنند. بانک سامان به سپرده وین‌کارت مشتریان سود برمبنای سپرده‌های کوتاه‌مدت و ماه‌شمار اعطا می‌کند. به‌طوری که در بازه زمانی ماهانه، حداقل مانده سپرده کوتاه‌مدت وین عادی هر مبلغی باشد، سود براساس آن به مشتریان اختصاص می‌یابد. در صورتی که سود ماه‌شمار به سپرده کوتاه‌مدت وین برتر زمانی به مشتریان تعلق می‌گیرد که حداقل مانده در هر روز بیش از حداقل مشخص شده (۵۰ میلیون ریال) باشد.
 
با توجه به اینکه امتیازها به فعالیت‌های بانکی مشخص‌شده مشتریان، که با وین‌کارت انجام دهند، تعلق می‌گیرد، شانس مشتریانی که وین‌کارت را به‌عنوان کارت اصلی خود استفاده می‌کنند، افزایش می‌یابد. برای کسب امتیاز بیشتر، سه راه وجود دارد استفاده بیشتر از این کارت که در این راه با خرید کالا از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید شارژ تلفن همراه و انتقال وجه می‌توانند هر روز امتیازهای خود را افزایش دهند.
 
یکی دیگر از راه‌های کسب امتیاز این است که از دوستان یا کسانی که با آنها مراودات مالی دارند بخواهند، مبلغی که قرار است به آنها بپردازند را به وین‌کارتشان واریز کنند. همچنین برای جمع کردن امتیاز بیشتر این امکان به مشتریان داده می‌شود تا روی یک سپرده حداکثر دو کارت دریافت کنند و این کارت را برای پرداخت هزینه‌های روزمره در اختیار همسر یا فرزند و غیره قرار دهند. در پایان هر فصل، مبلغ تراکنش‌های تمامی وین‌کارت‌های شما جمع و به آنها امتیاز بیشتری داده می‌شود.
 
طبق اعلام مدیر بازاریابی وتوسعه بانک سامان، به‌منظور حفظ منافع تمامی مشتریان و توزیع عادلانه شانس براساس میزان امتیاز در هر مرحله از قرعه‌کشی وین‌کارت، سقف امتیاز ماهانه ۱۰ هزار امتیاز و سقف امتیاز روزانه ۱ هزار امتیاز است. به‌عبارت دیگر، هر مشتری برای شرکت در قرعه‌‎کشی در پایان هر فصل از سال حداکثر ۳۰ هزار امتیاز خواهد داشت.
 
هر فصل از سال، ۴۴۴ جایزه نقدی به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال اهدا می‌شود که این جوایز شامل چهار جایزه هر یک به مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، چهل جایزه هر یک به ۱/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، چهارصد جایزه هر یک به مبلغ ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال است. در شرایطی که برای برنده‌شدن در جایزه ۱۰ میلیون ریالی محدودیت وجود ندارد و مشتریان هر فصل می‌توانند برنده این جایزه باشند، تنهایک بار در سال امکان برنده‌شدن در جایزه یک میلیاردریالی با ۱۰۰ میلیون ریالی برای آنها وجود دارد.
 
شرایط شرکت در قرعه‌کشی‌های وین‌کارت کسب حداقل صد امتیاز در هر فصل است. همچنین در صورت برنده‌شدن و یا نشدن در قرعه‌کشی‌های فصلی وین، امتیازهای کسب شده در پایان هر فصل صفر می‌شود.
 
مشتریان می‌توانند به‌صورت هفتگی از امتیازات خود از طریق مراجعه به سایت یا تماس با مرکز سامان ارتباط (۰۲۱۶۴۲۲) و مراجعه به شعب بانک سامان از امتیازهای خود مطلع شوند. همچنین برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی مشتریان می‌توانند به وب سایت بانک یا به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.