2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
پیام تسليت رئيس گروه مالي گردشگري به مناسبت درگذشت مديرعامل بانك ملت

پیام تسليت رئيس گروه مالي گردشگري به مناسبت درگذشت مديرعامل بانك ملت

نبض تجارت- مهدي جهانگيري ، رئيس گروه گردشگري با صدور پيامي درگذشت "دكتر رضا دولت آبادي، مدير عامل بانك ملت" را تسليت گفت.

به گزارش نبض تجارت ؛ متن پيام دكتر جهانگيري خطاب به همكاران و خانواده اين پيشكسوت نظام بانكي به شرح زير است: كُلُّ نَفۡسٖ ذَآئِقَةُ ٱلۡمَوۡتِۖ ثُمَّ إِلَيۡنَا تُرۡجَعُونَ درگذشت ناباورانه همكار ارزشمند و با سابقه نظام بانكي “جناب آقاي دكتر رضا دولت آبادي” مايه اندوه و تاثر بسيار فراوان گرديد. ايشان كه با سختكوشي و نواوري خود در عرصه مديريت، در ميان شبكه بانكي كشور صاحب آوازه و جايگاه بودند، يقينا ثمرات و بركاتي ارزشمند را در كارنامه خود به ثبت رسانده و ان شا الله كه در ديار باقي نيز مستظهر به اين عملكرد كه مشحون از خدمات ثمين است، با صالحان هم نشين باشند.

اينجانب ضمن تسليت به خانواده بزرگ شبكه بانكي، به ويژه كاركنان بانك هاي ملت و تجارت كه سالها مجالست و موانست به آن مرحوم را زيست نموده اند، خدمت خانواده ايشان مراتب تسليت و همدردي خود را اعلام ميكنم.

غفرالله لنا و له

مهدي جهانگيري

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.