2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس

بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس

نبض تجارت- مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه فارس، از قسمت های مختلف تولیدی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان نحوه فرآوری محصولات مختلف و نوآوری های صورت گرفته در این زمینه قرار گرفت.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مهدی مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در مجموعه شیر پاستوریزه پگاه فارس، از قسمت های مختلف تولیدی این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان نحوه فرآوری محصولات مختلف و نوآوری های صورت گرفته در این زمینه قرار گرفت. در این بازدید وی همچنین با مدیرعامل پگاه فارس در جریان روند تولید و موضوعات و مسائل توسعه ای این شرکت به گفتگو پرداخت.

مهدی علی پور مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس نیز در این بازدید از روند تولید، صادرات، بازار، فروش و پروژه های توسعه ای و در دست اجرای این شرکت، گزارشی ارائه کرد.
در این بازدید، علیخانی مدیرعامل آتیه صبا، اعضا هئیت مدیره، معاونین و جمعی از مدیران شرکتهای زیرمجموعه صندوق بازنشستگی استان فارس نیز حضور داشتند. شایان ذکر است شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس از زیر مجموعه های شرکت صنایع شیر ایران و صندوق بازنشستگی کشوری، وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می باشد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.