2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
استقرار کانکس پلیس برای ساماندهی موتورسواران
در دیدار شهردار منطقه ۱۲ با کسبه بازار مقرر شد:

استقرار کانکس پلیس برای ساماندهی موتورسواران

نبض تجارت- وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ در ادامه بازدیدهای سه‌شنبه‌های ایمنی در بازار با حضور در بازار تهران ضمن بازدید از مشکلات و ایمنی سراها با کسبه و هیئت امنای اصناف نیز گفت‌وگو کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۱۲، شهردار منطقه در این دیدار ضمن گفت وگو در خصوص مشکلات شهرسازی وحقوقی کسبه، بر ساماندهی باربرها، چهارچرخ ها و موتورسیکلت سواران با استقرار کانکس پلیس تاکید کرد.

شهردار منطقه ۱۲ پس از این دیدار با حضور در بازار از نزدیک در جریان مشکلات ایمنی و ساخت وساز بازار بزرگ تهران قرار گرفت.

 راه اندازی سیستم اطلاع رسانی در بازار برای مواقع بحران، ساماندهی بساط گسترها ­در حاشیه بازار و تشکیل کمیته سراهای ناایمن بحرانی ­و خطر ساز در سطح بازار تهران از دیگر مواردی بود که مطرح شد.

در این بازدید، برگزاری جلسات مربوط به جداره سازی و سقف‌های ناایمن سراهای بازار ­با مشارکت هیات امنا و شهرداری، ابلاغ به نیروی انتظامی برای همکاری با شهرداری منطقه ۱۲ به منظور ساماندهی دست فروشان محور ۱۵ خرداد بازار تهران، ساماندهی تردد موتورسیکلت‌های بازار و هماهنگی با اوقاف جهت تعیین تکلیف هم در دستور کار قرار گرفت. ­

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.