2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
دریافت جایزه مدل 34000 منابع انسانی توسط شرکت پتروشیمی اروند

دریافت جایزه مدل 34000 منابع انسانی توسط شرکت پتروشیمی اروند

نبض تجارت- هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی به میزبانی دانشگاه تهران و با حضور جمعي از مدیران برتر کشور در سالن همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و شرکت پتروشیمی اروند موفق به کسب نشان برنزین C2 جایزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی شد .

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ هفتمین کنفرانس ملی مدیریت منابع انسانی به میزبانی دانشگاه تهران و با حضور جمعي از مدیران برتر کشور در سالن همایش های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و شرکت پتروشیمی اروند موفق به کسب نشان برنزین C2 جایزه مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی شد .

این جایزه بر اساس ارزیابی كه توسط تیم ارزیابی مدل 34000 دانشگاه تهران از تمامي فرایندهای منابع انسانی و مصاحبه با تعدادی از کارکنان شرکت در تاریخ های ۴ و ۵ بهمن ماه سال جاری انجام گرفت به شرکت اهدا شده است.

️گفتني است شرکت پتروشیمی اروند در سال گذشته نشان سطح C3 را دریافت کرده بود و امسال توانست با یک پله ترقی به نشان C2 دست یابد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.