2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
 تجدید میثاق مدیران و کارکنان نظام مالیاتی با آرمان های معمار کبیر انقلاب‌

تجدید میثاق مدیران و کارکنان نظام مالیاتی با آرمان های معمار کبیر انقلاب‌

نبض تجارت- در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، رییس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور و تعدادی از مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی در معیت وزیرامور اقتصادی و دارایی با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل رسانه مالیاتی ایران، در این مراسم وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور و جمعی از مدیران و کارکنان وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان امور مالیاتی کشور  با حضور در مرقد امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب به قرائت فاتحه پرداختند.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و یاد و خاطره حضرت امام خمینی و شهدای انقلاب اظهار داشت: تکریم مودیان مالیاتی به عنوان پیش‌قراولان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور گفتمان حاکم بر راهبردهای نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.