2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
 فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در «طرح عرضه مازاد خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی»

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در «طرح عرضه مازاد خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی»

نبض تجارت- به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به منظور ثبت‌نام در طرح عرضه مازاد خودروهای وارداتی به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است.

به گزارش نبض تجارت ؛ به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، امکان وکالتی نمودن کلیه حساب‌های «بانک پاسارگاد» به منظور ثبت‌نام در طرح عرضه مازاد خودروهای وارداتی به صورت غیرحضوری فراهم گردیده است.

در این راستا، هم‌میهنان محترم می‌توانند از روز یکشنبه مورخ 1402/11/15 تا ساعت 13:00 روز چهارشنبه مورخ 1402/11/18 با مراجعه به آدرس vbank.bpi.ir در خصوص وکالتی نمودن حساب خود به‌صورت غیرحضوری، اقدام نمایند.
حسب اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، مبلغ لازم برای شرکت در این مرحله، پنج میلیارد ریال است؛ لذا، مشتریان گرامی می‌توانند یکی از حساب‌های انفرادی خود از جمله «حساب دیجیتال» با موجودی مساوی یا بیش‌تر از مبلغ یادشده را وکالتی نمایند.
متقاضیان محترم می‌بایست پس از تأمین وجه و وکالتی نمودن حساب خود، به منظور ثبت نام یکی از محصولات ارائه شده، از روز دوشنبه مورخ 1402/11/16 تا ساعت 23:59 روز جمعه مورخ 1402/11/20، به تارنمای saleauto.ir، مراجعه و مطابق با شرایط عمومی مندرج در سامانه یادشده، ثبت نام اولیه را انجام دهند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.