2024/05/13
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
اتمام عملیات نصب و آغاز پیش راه‌اندازی ۲ واحد پتروشیمی صدف

اتمام عملیات نصب و آغاز پیش راه‌اندازی ۲ واحد پتروشیمی صدف

نبض تجارت- همزمان با بازدید مدیرعامل پترول و عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی از سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس، اتمام عملیات نصب تجهیزات ۲ واحد و آغاز پیش راه‌اندازی آن اعلام شد.

به گزارش نبض تجارت ؛ رشید قانعی، مدیرعامل پترول و سید علیرضا میرمحمدصادقی، عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی از سایت پتروشیمی صدف خلیج‌فارس و روند اجرای پروژه بازدید کردند. مدیرعامل پترول در حاشیه آیین تحویل دو واحد ۱۱۰۰ و ۱۵۰۰ به تیم پیش راه اندازی، بر ضرورت تسریع در روند اجرای پروژه تأکید کرد و گفت: بهره برداری از پروژه پتروشیمی صدف خلیج‌فارس یکی از اولویت‌های پترول است.

قانعی با اشاره به پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی پتروشیمی صدف خلیج‌فارس اظهار کرد: تولیدات این شرکت به ایجاد تعادل در بازار داخلی لاستیک و ارزآوری برای کشور کمک شایانی خواهد کرد.

گفتنی است، واحد ۱۱۰۰ و ۱۵۰۰ از واحدهای عملیاتی پروژه به شمار می روند. در ماه آبان و آذر ۱۴۰۲ نیز ۲ واحد دیگر پتروشیمی صدف خلیج فارس به تیم پیش راه اندازی تحویل شد. به این ترتیب که واحد ۲۳۰۰ همزمان با بازدید مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از سایت این پتروشیمی به بهره بردار تحویل شد. واحد دوم نیز که واحد ۱۳۰۰ بود و در کمتر از یک هفته بعد از تحویل نخستین واحد، با اتمام عملیات نصب تجهیزات آن به مرحله پیش راه اندازی رسید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.