2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
رفع انسداد مبلغ علی‌الحساب طرح «عرضه خودروهای وارداتی» در حساب‌های وکالتی کلیه مشتریان

رفع انسداد مبلغ علی‌الحساب طرح «عرضه خودروهای وارداتی» در حساب‌های وکالتی کلیه مشتریان

نبض تجارت- به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، بر مبنای درخواست «سازمان توسعه تجارت ایران» و «وزارت صنعت، معدن و تجارت»، مبنی بر رفع انسداد وجوه حساب‌های وکالتی شده کلیه متقاضیان طرح عرضه خودروهای وارداتی توسط بانک‌ها، مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود شده در حساب‌های وکالتی شده مشتریان به نفع «وزارت صمت» و «سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان»، در روز شنبه مورخ 1402/11/28 رفع انسداد می‌گردد.

به گزارش نبض تجارت ؛ به اطلاع کلیه هم‌میهنان گرامی می‌رساند، بر مبنای درخواست «سازمان توسعه تجارت ایران» و «وزارت صنعت، معدن و تجارت»، مبنی بر رفع انسداد وجوه حساب‌های وکالتی شده کلیه متقاضیان طرح عرضه خودروهای وارداتی توسط بانک‌ها، مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود شده در حساب‌های وکالتی شده مشتریان به نفع «وزارت صمت» و «سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان»، در روز شنبه مورخ 1402/11/28 رفع انسداد می‌گردد.

شایان ذکر است، برداشت مبلغ مذکور از حساب توسط مشتریان گرامی، به منزله انصراف و حذف اولویت ایشان نیست و چنان‌چه متقاضیان محترم در سایر طرح‌های فروش خودرو شرکت ننمایند، می‌توانند در مهلت مقرر و بر اساس اولویت‌بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه که متعاقباً توسط سازمان‌های مرتبط اطلاع‌رسانی خواهد شد، خودروی مدنظر خود را خریداری نمایند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.