2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
افتتاح اولین کانون محیط زیست در منطقه ۹

افتتاح اولین کانون محیط زیست در منطقه ۹

نبض تجارت- شهردار منطقه ۹ از افتتاح اولین کانون محیط زیست منطقه ۹ با حضور نمایندگان اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار، مدیران شهری، جمعی از اعضای هیات امنای مسجد المهدی(عج) و مادر شهید مرادی خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه ضمن تاکید بر اهمیت نقش معتمدان و اعضای هیئت امنای مساجد محلات در زمینه حفاظت محیط زیست گفت : کانون محیط زیست در راستای سیاست های کلان مدیریت شهری با جلب مشارکتهای آگاهانه و داوطلبانه فعالین می تواند گامی موثر و امید بخش برای حفظ ارتقاء و کاهش تخریب های محیط زیستی شهری قلمداد شود.

وی افزود: از جمله مهمترین اهداف تشکیل کانون های محیط زیست، فعالیت در موضوعات تنوع زیستی و طبیعت، آب و انرژی پاک، زمین و هوای پاک در گروههای مختلف هدف شامل کودکان و نوجوانان، بانوان خانه دار، شورایاران، اصناف و دیگر گروههای شهروندی ساکن در هر محله است.

مرتضوی عنوان کرد: مهمترین رویکردهای تشکیل کانون محیط زیست، آموزش، اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و حساسیت زایی در حوزه محیط زیست و رصد مستمر وضعیت محیط زیست محلات است.

شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: افتتاح کانون محیط زیست در مسجد المهدی (عج) به عنوان اولین کانون محیط زیست در منطقه ۹ محسوب می شود که امید است در کنار فعالیت خانه های محیط زیست در سطح این منطقه با هدف تغییر نگرش رفتارهای محیط زیستی شهروندی و نهادینه ساختن الگوهای رفتاری صحیح بتوانیم گامی بزرگ و موثر در حفاظت از محیط زیست گام برداریم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.