2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
برپایی ۳۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۹

برپایی ۳۰ کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۹

نبض تجارت- سلسله کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مساجد، مدارس متوسطه دخترانه و پسرانه و سرای محلات منطقه ۹ در قالب تئوری و نمایش به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را ارائه راهکارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد، کنترل خشم، آسیب‌های رسانه‌ای عنوان کرد.

وی افزود: در راستای کنترل انواع آسیب‌های اجتماعی در پایتخت، شهرداری منطقه۹ به عنوان پیشگام در برگزاری این کارگاه‌ها، جامعه هدف خود را نوجوانان و جوانان دانش‌آموز در نظر گرفته و در تلاش است با ارائه راهکارهای اصولی و مناسب در قالب‌های مختلف از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: برگزاری کارگاه‌های مذکور از ابتدای دی ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد که تاکنون بیش از ۳۰ کارگاه تئوری و نمایشی با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر مخاطب برگزار شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.