2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تجهیز بیش از ۱۵ بوستان منطقه ۱۹ به ۴۵۰ مبلمان و سطل زباله پارکی جدید
همزمان با استقبال از بهار؛

تجهیز بیش از ۱۵ بوستان منطقه ۱۹ به ۴۵۰ مبلمان و سطل زباله پارکی جدید

نبض تجارت- معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ گفت: در راستای ایجاد فضای فراغت مناسب برای شهروندان و بهبود فضای سبز شهری بیش از ۱۵ بوستان به ۴۵۰ مبلمان و سطل پارکی تجهیز می‌شوند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی بیان کرد: به منظور بهره مندی شهروندان از فضاهای تفریحی و فراغتی، ۴۵۰ مبلمان و سطل زباله پارکی جدید در بوستان های شریعتی، ۲۲ بهمن، بهشت، بعثت، بستان، مطهری، گلستان، نرگس، مرجان، شادی، افرا  و گلریز و... در حال نصب است.

به گفته این مسئول در ادامه این عملیات حوزه فضای سبز منطقه همچنین نسبت به رنگ آمیزی نیمکت ها، مرمت سرویس بهداشتی و زیباسازی سایر مبلمان های بوستان ها اقدام می کند که تا کنون ۴۰ درصد رنگ آمیزی لوازم ورزشی و مبلمان پارکی انجام و تا پایان اسفند ۶۰ درصد باقی مانده نیز اجرایی خواهد شد.

نایبی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به بوستان ها و توسعه و تجهیزات آن ها به وسایل رفاهی اولیه از جمله مبلمان پارکی و ایجاد روشنایی مطلوب گفت : تعبیه و نصب اینگونه عناصر در فضاهای عمومی شهری تاثیر مستقیم بر رضایت و آرامش شهروندان در استفاده از پارک های محله ای دارد.

این مسئول یادآور شد: پیش از این نیز در راستای خدمت رسانی به شهروندان، ۱۳ آلاچیق در بوستان های شهید باکری، شهید کاظمی و ... با توجه به مجاورت این بوستان ها با بزرگراه شهید کاظمی و تردد مسافران تعبیه شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.