2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
تحقق ۱۳۲ هزار میلیارد ریالی حق بیمه تولیدی بیمه کوثر
با رشد 57 درصدی فروش در سال 1402:

تحقق ۱۳۲ هزار میلیارد ریالی حق بیمه تولیدی بیمه کوثر

نبض تجارت- فروش بیمه کوثر در سال 1402 با 57 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 131 هزار و 852 میلیارد ریال رسید.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی و تبلیغات و اعلام معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه کوثر، این حق بیمه با ترکیب فروش 86.7 درصدی در رشته های غیرزندگی و 13.3 درصدی در رشته زندگی محقق شده است.

مسعود طاهری وسیه سری عنوان کرد: طی این دوره رشته‌های انرژی، کشتی و مسئولیت بیشترین درصد رشد فروش را نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته داشته‌اند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت 61.2 درصد در دوازده ماهه سال 1402، مبلغ 80 هزار و 756 میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، خاطر نشان کرد: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی 89.7 درصد و بیمه‌های زندگی 10.3 درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.

مسعود طاهری وسیه سری، همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی و هم چنین ارائه خدمات برخط در حوزه صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را از مهمترین عوامل موثر در رسیدن به این موفقیت و روند رو به رشد آمار عملکرد شرکت برشمرد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.