2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
پاکسازی فضاهای بی‌دفاع شهری از آسیب‌های اجتماعی
شهردار منطقه ۹ خبر داد:

پاکسازی فضاهای بی‌دفاع شهری از آسیب‌های اجتماعی

نبض تجارت- نظارت و کنترل شبانه‌روزی معابر و فضاهای شهری در منطقه ۹ به منظور شناسایی و پاکسازی کلونی‌ها در قالب طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با قوت در حال اجرا است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه گفت: با توجه به آغاز طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی کمیته‌ای به همین منظور در منطقه ۹ تشکیل و برنامه عملیاتی با هدف شناسایی و پاکسازی معابر و فضاهای شهری تدوین شد.

وی افزود: طی این چند روز اکیپ‌های اجرایی به صورت شبانه روزی در سطح منطقه در حال گشت‌زنی می‌باشند تا ضمن شناسایی کلونی‌ها نسبت به پاکسازی آنها اقدامات لازم را انجام دهند. در این طرح ضربتی نسبت به جمع آوری زباله‌گردها، معتادان متجاهر و آسیب دیدگان اجتماعی اقدام می‌شود.

شهردار منطقه ۹ در خاتمه یادآور شد: طی ۴ روز از آغاز طرح مذکور ۱۰۰ متجاهر و ۴۰ زباله گرد از معابر شهری منطقه ۹ جمع‌آوری و به مراجع قانونی ارجاع داده شده‌اند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.