2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی ساندبار برای دهمین سال متوالی ادامه یافت

پیشتازی سامسونگ در بازار جهانی ساندبار برای دهمین سال متوالی ادامه یافت

نبض تجارت- براساس آمارهایی که به تازگی اعلام شده، شرکت سامسونگ الکترونیکس توانسته برای دهمین سال متوالی جایگاه خود را به عنوان رتبه نخست بازار جهانی ساندبار حفظ کند و به پیشتازی خود در این حوزه ادامه دهد.

به گزارش نبض تجارت؛ جدیدترین گزارش سالانه‌ای که شرکت مشاوره تحقیقات بازار FutureSource Consulting منتشر کرده، نشان می‌دهد که رهبری بازار جهانی ساندبار به مدت ۱۰ سال متوالی از ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۳ همچنان در دست سامسونگ است. آخرین داده‌های این گزارش که در تاریخ ۲۸ فوریه منتشر شدند، رهبری مستمر سامسونگ با سهم ۲۰٫۳ درصدی بازار و سهم  ۱۸٫۸درصدی از حجم فروش این صنعت را در سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهند.

 

سامسونگ در طول سال‌ها، به طور مداوم سطح و کیفیت سیستم‌های سرگرمی خانگی را ارتقا داده و به همین دلیل، ساندبارهای این شرکت به ارائه کیفیت صدای برتر و نوآوری‌های پیشگامانه شهرت پیدا کرده‌اند. ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند فناوری‌های Q-Symphony و SpaceFit Sound به عنوان امضای کاری سامسونگ، انقلابی در تجربه گوش دادن به صدا به وجود آورده‌اند. این فناوری‌ها، به نحو مطلوبی با محیط اطراف هماهنگ شده و فضای صوتی فراگیر و غوطه‌ورکننده‌ای را برای هر کاربری فراهم می‌کنند.

 

این استاندارد عالی توسط کارشناسان صنعت به رسمیت شناخته شده است، به طوری که وبسایت T3 عنوان «بهترین ساندبار» را به دلیل «صدای فراگیر و خارق‌العاده»، به مدل HW-Q990C سامسونگ اختصاص داده است. همچنین رسانه HomeTheaterReview به این ساندبار، عنوان «برگزیده کارشناسان» را اعطا کرده و گفته: «فرقی نمی‌کند که چه نوع محتوایی را با این ساندبار پخش می‌کنید، نتیجه در نهایت عالی خواهد بود».

 

امسال، سامسونگ با مجموعه ساندبارهای خود و با معرفی ویژگی‌های صوتی تقویت‌ شده توسط هوش مصنوعی و گزینه‌های اتصال متنوع برای جذب مصرف‌کنندگان و علاقه‌مندان به سینمای خانگی، همچنان مرزهای صنعت را گسترش می‌دهد.

 

ساندبار پرچمدار سری Q-series سامسونگ با نام مدل HW-Q990D، قادر است صدای فراگیر  ۱۱٫۱٫۴ کاناله و ویژگی ارتقا یافته Q-Symphony را در اختیار کاربران قرار دهد. این دستگاه، با هوش مصنوعی تقویت شده است و می‌تواند کانال‌های صوتی را برای گفتگوهای واضح و صدای فراگیر در تمامی بلندگوها، تجزیه و تحلیل و همگام‌سازی کند. همراه با قابلیت SpaceFit Sound Pro برای کالیبراسیون صوتی سفارشی، این ساندبار همچنین تجربه‌ای همه‌جانبه را برای انواع فضاها تضمین می‌کند. همین طور درگاه اتصال HDMI 2.1 با وضوح تصویر ۴K و نرخ به‌روزرسانی  ۱۲۰هرتز، گزینه‌های اتصالی را ارائه می‌دهد که به خوبی پاسخگوی نیازهای سیستم‌های سرگرمی خانگی مدرن است.

 

چولگی کیم، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری شرکت سامسونگ درباره این موفقیت گفت: «ما بسیار خوشحالیم که بار دیگر به عنوان رهبر بازار ساندبار شناخته می‌شویم؛ نقطه عطفی که نتیجه بازخورد مثبت مشتریان ما در طول این سال‌هاست. با تکیه بر این موفقیت، ما همچنان به گسترش مرزهای سرگرمی خانگی با کیفیت صدای برتر و قابلیت‌های اتصال پیشرفته ادامه می‌دهیم و از فناوری صدای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ارتقای تجربه کاربران و جایگاه سامسونگ در بازار جهانی استفاده می‌کنیم».

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.