2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
موثقی نیا در دیدار نوروزی با کارکنان ایمیدرو: بخش عمده ای از مشکلات موجود کشور، از مسیر تولید قابل حل است

موثقی نیا در دیدار نوروزی با کارکنان ایمیدرو: بخش عمده ای از مشکلات موجود کشور، از مسیر تولید قابل حل است

نبض تجارت- رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: بخش عمده ای از مشکلات موجود کشور، از مسیر تولید قابل حل است.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ایمیدرو، محمدرضا موثقی نیا در دیدار نوروزی با کارکنان ایمیدرو ضمن بیان این مطلب و تبریک سال نو به فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی و گرامیداشت یاد شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت ، اظهار داشت : اجرای برنامه های این سازمان در راستای شعار امسال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، به عنوان یک ضرورت در توسعه اقتصاد مورد تاکید است.

وی افزود: ما در ایمیدرو به عنوان متولی معادن و صنایع معدنی کشور، بایستی نقش قابل توجهی در توسعه اقتصاد کشور داشته باشیم. بنابراین، اگر همه ما به وظیفه و مسئولیت خود به نحو مطلوب عمل کنیم و بتوانیم معادن را در حد قابل توجهی به چرخه اقتصاد وارد کنیم، بخشی از مشکلات گریبانگیر مردم مرتفع خواهد شد .

وی ادامه داد ، با توجه به رسالت سنگین ایمیدرو، همه ما باید آمادگی کار مضاعف در جهت افزایش کارایی و حذف مشکلات و چالش ها را داشته باشیم .

وی افزود: برای رسیدن به اهداف برنامه هفتم در بخش معدن (رشد 13 درصدی در سال)، باید سالانه 5.7 درصد از محل بهره وری عوامل تولید، رشد ارزش افزوده ایجاد کنیم و این مهم، با همت، دلسوزی و اراده بالای همکارانم در ایمیدرو محقق خواهد شد .

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.