2024/05/01
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت
اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
شهردار منطقه ۱۲ خبرداد:

اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی

نبض تجارت- شهردار منطقه ۱۲ از اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی و پاک در راستای رویکرد مدیریت ارشد شهری در خصوص کاهش آلاینده‌های زیست محیطی ناشی از مصرف سوخت‌های فسیلی، خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه گفت: تغییر سوخت خودروها از مواد آلاینده فسیلی به سوخت سبز یکی از مؤثرترین راهکارها برای کاهش آلودگی هوا در شهرهای پرجمعیت است که بر همین اساس برای تشویق استفاده شهروندان و رانندگان درون شهری، تسهیلات ویژه ای مانند مجوز تردد به محدوده طرح ترافیک در منطقه و همچنین اختصاص پارکینگ رایگان برای ایشان در نظر گرفته شده است.

وحیدرضا انارکی محمدی در همین راستا به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه و شهرداران نواحی ۲و ۳ از پارکینگ محل استقرار ون های برقی منطقه بازدید و نحوه شارژ، تعمیرات و نگهداری آن ها را مورد بررسی قرار داد .

وی در ادامه با تاکید بر جایگزینی تدریجی خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و تاکسی) با خودروهای برقی ، بر بازسازی کیوسک های موجود در محور مبدا ومقصد این ون ها را نیز در دستورکار قرارداد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.