2024/05/17
۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
پیام مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بمناسبت روز کارگر

پیام مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بمناسبت روز کارگر

نبض تجارت- یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نماییم.

به گزارش نبض تجارت؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:

بنام یکتا آفریننده جهان

یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش بنام یکتا آفریننده جهان

قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نماییم.

بدون تردید تکریم این عزیزان تکلیفی است الهی و انسانی که بر عهده همه آحاد جامعه می باشد.

بر خود وظیفه می دانم از تمامی کارگران نجیب و پاک سیرت این سرزمین اسلامی به ویژه کارگران و کارکنان شریف و ساعی شاغل در شرکت چادرملو که طی سال گذشته با تمام توان و همت والای خود، تلاشی در خور تحسین در افزایش میزان تولید و رکوردشکنی های متوالی داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

امید دارم در سال جدید نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نام گرفته است، به حول و قوه الهی همچون سال گذشته که جهش واقعی را در تمامی واحدهای این شرکت عظیم محقق ساختید، با توانی مضاعف در راستای تولید، توسعه و ارزش آفرینی در بخش معدن و صنایع معدنی، حرکت مقدس خود را تداوم بخشید.

از درگاه خداوند متعال برای فرد فرد شما عزیزان آرزومند سلامتی، سربلندی، نشاط و شادکامی هستم و روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

امیرعلی طاهر زاده

مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.