2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
رکاب‌زنی دختران مدرسه طلوع برای حمایت از حمل و نقل پاک در بوستان ترافیک منطقه ۱۹
همزمان با دهه کرامت انجام شد:

رکاب‌زنی دختران مدرسه طلوع برای حمایت از حمل و نقل پاک در بوستان ترافیک منطقه ۱۹

نبض تجارت- دختران دانش آموز مدرسه استثنایی طلوع منطقه ۱۹ همزمان با دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر با رکاب‌زنی و تماشای نمایش‌های ترافیکی یک روز شاد و مهیج را تجربه کردند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان معاون حمل و نقل ترافیک گفت: در راستای پاسداشت ولادت حضرت کریمه اهل بیت و روز دختر ۱۵۰ دختر دانش آموز مدرسه طلوع به همراه کادر آموزشی و اولیاء در قالب اردوی نیم روزه با حضور در این بوستان علاوه بر آشنایی با مفاهیم از نمایش های ترافیکی با موضوع پرهیز از رفتارهای پر خطر بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: در این برنامه که با حضور تعدادی از رانندگان حمل و نقل عمومی منطقه همراه بود کارشناس آموزش ترافیک بوستان درخصوص توجه به افراد دارای معلولیت، کودکان و سالمندان در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی مطالبی را بیان کرد.

ضمن اینکه آموزش هایی درباره مراقبت از کودکان در حوادث ترافیکی، استفاده از کمربند ایمنی و ... ویژه والدین و کادر آموزشی ارائه شد.

این مسئول هدف از این برنامه را تشویق و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان یک حمل و نقل عمومی درون شهری پاک، ایمن و مفرح دانست و افزود: در همین راستا نیز ضمن برگزاری مسابقه دوچرخه سواری با اهدای جوایز مسابقه نقاشی پاک از بهترین آثار تقدیر شد.

پنداریان در بخش دیگری از برگزاری کلاس های آموزشی دوچرخه سواری به صورت آنلاین خبر داد و گفت: این کلاس ها نکات ایمنی استفاده از دوچرخه، نقش آن در حمل و نقل پاک و تجهیزات ضروری مورد استفاده را برای مخاطبان آموزش می دهد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.