2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
فراهم شدن ظرفیت بیش از 5 هزار دستگاه اتوبوس در پارکینگ های حرم مطهر

فراهم شدن ظرفیت بیش از 5 هزار دستگاه اتوبوس در پارکینگ های حرم مطهر

نبض تجارت _ معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: به منظور فراهم شدن فضای مناسب برای محل پارک خودرو زائران مراسم ارتحال امام خمینی (ره) عملیات تقسیم و جداسازی پارکینگ ها با هزار و 600 متر طول نیوجرسی انجام شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه 19، لطیف پنداریان با اشاره به اینکه ظرفیت بیش از 5 هزار دستگاه اتوبوس در این پارکینگ ها فراهم شده است بیان کرد: عملیات جداسازی محل پارک خودروها در پارکینگ های شماره پنج، شش، هفت، هشت، ده، یازده، دوازده و سیزده با 267 عدد نیوجرسی به طول هزار و 600 متر انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای آماده سازی محورهای مواصلاتی منتهی به حرم امام راحل به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم ۱۴ خرداد علاوه بر انسداد های ترافیکی مورد نیاز با هماهنگی پلیس راهور 196 مورد انواع تجهیزات و المان های ترافیکی در بزرگراه ها و محورهای منتهی به حرم نصب شد.
پنداریان با اشاره به نصب نیوجرسی به طول هزار و 600  متر به منظور تقسیم بندی پارکینگ ها و مسدود کردن معابر بیان کرد: در محدوده پارکینگ ها ۳۲ تابلو محل توقف خودرو ویژه استان ها به منظور راهنمایی زائران از شهرستان ها نصب شده است.
به گفته این مسئول اجرای 100 متر گاردریل برای جداسازی پارکینگ شماره 7 در زیر گذر غربی حرم مطهر و در اختیار قرار دادن جرثقیل های این منطقه ومناطق همجوار برای ایمن سازی محل تردد زائران به راهور منطقه 19 از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه به مناسبت این ایام است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.