2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
 نگاه دولت حمایت از بازار سرمایه است
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

نگاه دولت حمایت از بازار سرمایه است

نبض تجارت- داورد منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان این که نگاه دولت، حمایت از بازار سرمایه است، گفت: هر گونه حمایتی که لازم باشد از بورس انجام می‌دهیم تا مردم با اطمینان بیشتر سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، داود منظور، امروز (شنبه ۱۲ خرداد) در نشست خبری با تاکید بر این که نمی‌توانیم معافیت‌ها را به صورت یکباره و بدون اعلام قبلی حذف و همه را غافلگیر کنیم، اظهار داشت: امیدوار هستیم اصلاحیه‌ای که مجلس تصویب کرده در شورای نگهبان نیز تایید شود و به فعالان اقتصادی به ویژه فعالان بازار سرمایه این اطمینان را می دهیم که دولت با شما و در کنار شما است.

 

وی عنوان کرد: امیدوار هستیم که نگرانی‌هایی که در این یکی دو ماه که اتفاق افتاده به زودی بر طرف شود و ما هر گونه حمایتی که لازم باشد از بورس انجام می‌دهیم تا مردم با اطمینان بیشتر سرمایه‌های خود را وارد بورس کنند تا در بورس تامین مالی پایدار و مطمئنی برای پیشرفت و توسعه کشور صورت بگیرد، قطعا دولت کوتاهی نمی‌کند.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: در هفته گذشته در حضور معاون اول رئیس جمهور و سرپرست ریاست جمهوری جلسه ستاد اقتصادی دولت را داشتیم که ۴ یا پنج مصوبه مهم برای حمایت از بورس در آنجا گذراندیم و قرار بر این شد که سخنگوی اقتصادی دولت آن را اطلاع رسانی کند. بنابراین، نگاه دولت حمایت از بازار سرمایه است و هر گونه اخلالی که باعث شود آرامش بازار سرمایه به هم بخورد مورد تایید دولت نیست.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.