2024/07/27
۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
میزبانی شهرداری منطقه ۲ از زائرین خورشید

میزبانی شهرداری منطقه ۲ از زائرین خورشید

نبض تجارت- شهردار منطقه ۲ از محوطه‌سازی و آماده‌سازی حرم مطهر امام (ره) برای پذیرایی از زائرین در سی‌وپنجمین سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه گفت: در آستانه  سی و پنجمن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بهسازی و آماده کردن محوطه پیش بینی شده جهت برپایی ایستگاه های فرهنگی و صلواتی و پذیرایی از زائران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بهنه تحویلی این منطقه در ضلع  شمال غربی حرم واقع است، افزود: موکب پذیرایی و خدمات‌رسانی به زائران بارگاه ملکوتی حضرت امام (ره) درفضایی به مساحت حدود ٧٠٠ مترمربع در حال تجهیز است.
صالحی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده منطقه دو میزبانی و پذیرایی از زائران و شرکت کنندگان در مراسم را برعهده دارد و در خصوص پاکسازی محوطه، اکیپ کمکی به ستاد مدیریت پسماند اعزام می شود.

به گفته صالحی؛ برپایی پردیس فرهنگی، نمایشگاه عکس اجرای برنامه‌های فرهنگی  و مذهبی و... از دیگر اقدامات پیش بینی شده است که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اجرا می شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.