2025/12/19
۱۴۰۴ جمعه ۲۹ آذر
 دعوت به مشارکت در نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی

دعوت به مشارکت در نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی

نبض تجارت- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با هدف سنجش میزان رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات در شبکه بانکی کشور، نظرسنجی سراسری تجربه مشتریان بانکی را آغاز کرده است.

در همین راستا، از مشتریان گرامی بانک پاسارگاد دعوت می‌شود با مشارکت در این نظرسنجی، دیدگاه‌ها و تجربیات خود را در حوزه‌هایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، کیفیت و سرعت ارائه خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات، با نهاد ناظر در میان بگذارند.
بانک پاسارگاد همواره ارتقای کیفیت خدمات و صیانت از حقوق مشتریان را از ارکان اصلی فعالیت خود می‌داند و مشارکت شما را گامی مؤثر در مسیر تقویت اعتماد و توسعه بانکداری مسئولانه تلقی می‌کند.

لینک ورود به نظرسنجی: https://cbi.ir/survey/34060.aspx

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.