2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
نماینده مجلس شورای اسلامی: خدمات تامین اجتماعی ستودنی است

نماینده مجلس شورای اسلامی: خدمات تامین اجتماعی ستودنی است

نبض تجارت: نماینده مردم فیروز آباد ، قیروکارزین و فراشبنددر مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی فارس گفت :نوع خدماتی که درتامین اجتماعی ارایه می شود ، ستودنی است .

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ، کورش کرم پور در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه مخاطبین تامین اجتماعی صاحبان اصلی انقلاب هستند، گفت : انتظار ما از تیم جدید مدیریتی تامین اجتماعی فارس انتظاری مضاعف است زیرا با مدیریت ، اخلاق حسنه و دست پاک بودن مدیر و کارکنان آن آشنا هستیم و امیدواریم که گامهای شما موثر و خوب تر از گذشته باشد.

وی موفقیت کارکنان را در گرو عملکرد خوب همراه با همدلی وهمراهی عنوان کرد و گفت :در صورتی که کارکنان یک مجموعه با انگیزه خوب کارها را دنبال کنند و این پیگیری همراه با تسلط ومهارت وارتباط خوب باشد ؛ جایگاه خوبی در میان مخاطبین خود پیدا خواهند کرد .

نماینده مردم فیروزآباد ، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرصت خدمتگزاری به مردم گفت : بایستی به افرادی که محتاج حمایت هستند کمک کنید زیرا کارگزاران نظام در حقیقت واسطه بین مردم و خداهستند.

گفتنی است در ابتدای این نشست روسای شعب تامین اجتماعی فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند به تشریح عملکرد پرداختند .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.