2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بستری ۱۷۸ بیمار تنفسی در پی بارندگی اخیر اهواز
رئیس بیمارستان گلستان خبر داد:

بستری ۱۷۸ بیمار تنفسی در پی بارندگی اخیر اهواز

نبض تجارت :رئیس بیمارستان گلستان اهواز از مراجعه بیش از ۷۰۰ بیمار تنفسی به اورژانس این بیمارستان در پی بارندگی روزهای گذشته خبر داد.
 

به گزارش نبض تجارت , دکتر میثم معزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای بارندگی چند روز اخیر تاکنون بیش از ۷۰۰ نفر از شهروندان به دلیل مشکلات تنفسی به اورژانس بیمارستان گلستان اهواز مراجعه کرده‌اند که ۱۷۸ نفر از این تعداد بستری و بقیه مراجعین نیز تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مرخص شدند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که پیش از این توسط کمیته بحران بیمارستان گلستان اهواز برای مواجهه با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده بود، هیچ گونه کمبودی از نظر تخت و یا خدمات دارویی و دیگر تجهیزات مورد نیاز نداشتیم.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز گفت: همه بیمارانی که در چند روز اخیر به دلیل مشکلات تنفسی به بیمارستان گلستان مراجعه کردند تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفتند و پس از اقدامات تشخیصی و درمانی با وضعیت عمومی عادی و مناسب از بیمارستان ترخیص شدند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.