2024/05/15
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت
اجرای فاز دوم طرح«از خانه تا مدرسه با دوچرخه»
همزمان با روز دانش آموز:

اجرای فاز دوم طرح«از خانه تا مدرسه با دوچرخه»

نبض تجارت :محمودکلهری شهردار منطقه 17 با حضور در مدرسه سلمان فارسی و اهدای 20دستگاه دوچرخه توسط غلامحسین محمدی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، از اجرای فاز دوم طرح نوآورانه «از خانه تا مدرسه با دوچرخه» خبر داد.

به گزارش نبض تجارت ,کلهری با تقدیر از همکاری موثر آموزش و پرورش گفت: با همکاری اداره آموزش و پرورش برای ارتقای میزان تاثیرگذاری در شهر و فرهنگسازی حقوق و مسئولیتهای شهروندی تلاش شایانی صورت گرفته که اجرای دو فاز از طرح نوآورانه «از خانه تا مدرسه با دوچرخه» در کمتر از دوماه از نخستین نتایج آن است.

شهردار منطقه 17 با اشاره به تقدیم 168شهید گلگون کفن دانش آموز و معلم از مدرسه سلمان فارسی گفت: در دارالشهدای تهران شهادت و ایثار غریب نیست اما اینکه از یک مدرسه 168نفر دانش آموز و معلم به جبهه های نبرد رفتند و شربت شهادت را نوشیدند رویداد ویژه ای ست. این امر موید آن است که دارالشهدا در تمامی امور پیشتاز است و در فرهنگسازی استفاده از دوچرخه و حفاظت از محیط زیست هم پیشتاز است.

کلهری با تقدیر از رکابزنی دانش آموزان گفت: دانش آموزان منطقه 17 گام را فراتر نهادند و رکابزنی را تنها محدود به روزهای سه شنبه نکرده و تمامی هفته را بدون خودرو و با استفاده از دوچرخه و ناوگان حمل و نقل پاک تردد می کنند.

وی از ارتقای سطح خدمات دهی به دانش آموزان خبر داد و افزود: با همکاران ارجمند در اداره آموزش و پرورش تفاهم صورت گرفته تا به هر میزان که دانش آموزان درخواست داشتند و برای حضور در این طرح نوآورانه اعلام آمادگی کردند دوچرخه با خدمات ایمنی در اختیار آنها قرار گیرد. این طرح تنها محدود به چند مدرسه نیست و همه مدارس می توانند به این طرح پیوسته و امکانات لازم را در اختیار دانش آموزان قرار دهند.

گفتنی ست صبح امروز با حضور غلامحسین محمدی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران فاز دوم اجرای طرح نوآورانه از خانه تا مدرسه با دوچرخه با اهدای 20دستگاه دوچرخه به دانش آموزان دبیرستان سلمان فارسی آغاز شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.