2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مدیران کل درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند

مدیران کل درمان مستقیم و غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی منصوب شدند

نبض تجارت :طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده به سمت مدیر کل درمان مستقیم و دکتر شهرام غفاری به عنوان مدیرکل درمان غیرمستقیم این سازمان منصوب شدند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن این احکام آمده است:

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون درمان به موجب این حکم به سمت مدیرکل درمان مستقیم/ مدیر کل درمان غیرمستقیم منصوب می‌شوید.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانتداری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد و در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی در ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.

از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است، دکتر ابوالفضل آفریده مدیر کل جدید درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی پیش از این مدیر درمان استان البرز بود و در سوابق خدمتی دکتر شهرام غفاری مدیر کل جدید درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی؛ عضو هیات مدیره و مدیرعامل بیمارستان میلاد، مدیر کل آموزش و مدیر کل امور بین الملل و رئیس موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی مشاهده می شود. 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.