2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
رمزینه ابزار ضروری برای انتقال وجه و خرید اینترنتی

رمزینه ابزار ضروری برای انتقال وجه و خرید اینترنتی

نبض تجارت : با توجه به عملیاتی‌شدن استفاده از رمز دوم پویا و غیرفعال شدن رمز ایستا از اول دی ماه، بانک سامان از مشتریان خود دعوت می‌کند از این پس برای انتقال وجه و خرید اینترنتی، اپلیکیشن رمزینه را دانلود و نصب کنند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک سامان، رمزینه نام تجاری اپلیکیشن رمزساز بانک سامان است که این امکان را برای مشتریان بانک سامان فراهم می‌کند پس از نصب و فعال‌سازی آن به هنگام خرید و پرداخت اینترنتی یا انتقال وجه در نت‌بانک، رمز دوم مورد نیاز را به صورت لحظه‌ای تولید و از آن استفاده کنند.

شایان ذکر است استفاده از رمز دوم پویا زمینه‌ساز ارتقای امنیت مالی مشتریان خواهد بود و احتمال سوء استفاده از حساب و کارت آن‌ها را کاهش خواهد داد.

بر اساس این گزارش ضروری است مشتریان پس از دانلود و نصب اپلیکیشن رمزینه از طریق وب‌سایت بانک سامان، برای فعال‌سازی آن به نت‌بانک سامان مراجعه کنند و در صورت نداشتن رمز نت‌بانک این کار را در یکی از شعب بانک انجام دهند.

گفتنی است مرکز سامان‌ارتباط به شماره 0216422 به صورت 24ساعته آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان در خصوص نحوه فعال‌سازی اپلیکیشن رمزینه خواهد بود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.