2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
موسسه اعتباری ملل هم گام با کشتی جام باشگاه های جهان

موسسه اعتباری ملل هم گام با کشتی جام باشگاه های جهان

نبض تجارت : ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد وفرنگی جام باشگاه های جهان باحمایت موسسه اعتباری ملل درسالن دانشگاه دولتی شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزارشد وتیم بازاربزرگ ایران بعنوان قهرمانی ششمین دوره رقابت های کشتی آزادوفرنگی جام باشگاه های جهان دست یافت.

به گزارش نبض تجارت ؛ موسسه اعتباری ملل در سال های اخیر با تمرکز بر ورزش کشور، به خوبی از پس این مسئولیت برآمده و نشان داده است که می توان، با حمایت از فعالیت ها و رویدادهای مهم ورزشی کشور، قدم های تاثیرگذاری در جهت بالابردن کیفیت فعالیت های اجتماعی برداشت.  این موسسه باحمایت از کشتی ورزش اول کشور درمسابقات جام باشگاه های جهان نقش بسزایی داشتند.

موسسه اعتباری ملل یکی از موفق ترین ها در عمل به مسئولیت های اجتماعی است. این موسسه به جد، پی گیر وظایف اجتماعی خود در حوزه های ورزش، توسعه پایدار، محیط زیست، هنر و فرهنگ، آموزش و خیریه است. این روزها که تب کشتی همه جا را فراگرفته است زمان مناسبی است تا بار دیگر از حامی این ورزش یادی کنیم.

این موسسه با درک شرايط وتوجه به منافع ملي درعرصه ورزش، درحالی حامي این مسابقات جهاني شد که حمايت ازقهرمانان کشتي را به عنوان وظيفه خود تلقي نموده ودراين برهه حساس این مسئولیت را برعهده گرفت.

لازم به ذکر است موسسه اعتباری ملل با الگو برداري از سخنان مقام معظم رهبري که فرمودند “پولي كه در ورزش خرج مي‌شود هزينه نيست بلکه سرمايه‌گذاري است” حامي ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد وفرنگی جام باشگاه های جهان شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.