2024/04/17
۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۹ فروردين
پروژه های پیشنهادی باید کیفیت  زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد
شهردار منطقه یک در اولین جلسه با شورایاران منتخب دوره جدید :

پروژه های پیشنهادی باید کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را ارتقا دهد

نبض تجارت : کارآمدی پروژه های پیشنهادی شورایاران باید به نحوی باشد که با شناخت کافی از مشکلات محلی ، بتواند کیفیت زندگی و رضایتمندی شهروندان را افزایش دهد.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در  اولین جلسه با شورایاران  منتخب دوره جدید با بیان مطلب فوق اظهار داشت: شورایاران فرهیخته نوید بخش توسعه روز افزون برای منطقه  هستند و با رصد صحیح مشکلات ، اولویت بندی آنها و پرهیز از موضوعات بدون ارتباط با شهرداری وموضوعاتی که  امکان تحقق کوتاه مدت آنها نیست در اداره شهر مشارکت موثر می کنند .
وی گفت : شورایاران به این حد از رشد و بلوغ رسیده اند که هم مشکلات را احصاء می کنند و هم پیشنهاد اجرایی می دهند و انتظار ما این است طرح های محلی توسط خود اهالی و شورایاران تهیه و متناسب با بودجه و امکانات هر محله ارایه  شود.
موسوی تصریح کرد : نهاد شورایاری نهالی است که می تواند درخت سرمایه اجتماعی شهر را شکوفا کند و مدیریت را به سمت مدیریت مشارکتی ببرد و افراد جوان فرهیخته نمونه ای از این سرمایه ها هستند که باید در مدیریت شهری از آنها کمک بگیریم تا طرح ها را به نتیجه مطلوب برسانیم .
شهردار منطقه یک احداث پل شهید چمران( شهید خلبان نوروزی ) را یک پروژه مقیاس محلی دانست و گفت:  در یکسال گذشته سعی کردیم پروژه های نیمه کاره را به اتمام برسانیم که پروژه پل شهید چمران یکی از این پروژه ها بود که به بهره برداری رسید.
وی افزود: خیابان 35 متری شهید افتخاری پروژه دیگری است که وارد فاز آسفالت شد و برای اجرای عملیات، در حدود 5 هزار کامیون نخاله دپو شده توسط کارگاه های محلی از داخل این محوطه جمع آوری شد.
موسوی رشد صدور پروانه ساختمانی نسبت به سال گذشته، ساماندهی و ایمن سازی نقاط نا ایمن در مسیر کوهنوردی درکه ، تملک خانه نیما ، مرمت موزه استاد انتظامی ، اجرای طرح پایلوت ساختمان پایدار در منطقه یک ، اجرای طرح های زیست محیطی را از جمله پروژه های اجرا شده  و شروع ساخت ایستگاه آتش نشانی  قیطریه و افتتاح موزه دکتر حبیبی در باغ فردوس از طرح های در دست اقدام دانست.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.