2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مانی جعفریان ،سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک شد

مانی جعفریان ،سرپرست خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک شد

نبض تجارت : شهردار منطقه یک با توجه به حسن سوابق، تعهد و تجربيات مانی جعفریان یکی از خوشنام ترین مدیران شهری ،وی را به سمت سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک منصوب کرد.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ؛ سید حمید موسوی شهردار منطقه یک در شورای اداری با اهدای حکم انتصاب جناب آقاي مانی جعفریان از وی خواست با هماهنگي و مسئوليت خود ،امور مربوط به وظايف و مسئوليت هاي خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک را به نحو احسن و درچارچوب قوانين و مقررات به انجام رساند.
موسوی فراهم سازي شرايط، بسترها و زمينه هاي تحقق شهر امن، آباد و سالم بر پايه آرمان هاي يك جامعه اسلامي ،  توسعه فرهنگ شهروندي و شهرنشيني از طريق ارتقاء آگاهي هاي مردم از حقوق و بويژه تكاليف شهروندي ،  حفاظت از محيط زيست و ايمن سازي شهردر مقابل سوانح طبيعي و ساير مخاطرات و آسيب ها ، توجه به پاكيزگي، سرسبزي و زيبايي فضاهاي شهر ،  ساماندهي وضعيت دفع زباله، ارتقاء كيفيت زيست محيطي منطقه ،ساماندهي سيما و منظر شهري را از جمله وظایف این معاونت دانست.
وی از خداوند متعال توفيق و تلاش ایشان را خواستار شد و از زحمات محمد محمدی سرپرست این معاونت در زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر کرد. 
گفتنی است  جعفریان پیش از این معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری مناطق  6 و 18 ، قائم مقام شهرداری منطقه 6، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5تهران بوده و از مدیران باسابقه و از بدنه شهرداری بوده است .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.