2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آغاز به کار دوچرخه های بیدود در ۲۷ایستگاه منطقه ۲پایتخت

آغاز به کار دوچرخه های بیدود در ۲۷ایستگاه منطقه ۲پایتخت

نبض تجارت : رسول کشت پور شهردار منطقه۲از آغاز به کار دوباره دوچرخه های بیدود در ۲۷ایستگاه منطقه۲پایتخت خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از ر‌وابط عمومی شهرداری منطقه۲،رسول کشت پور شهردار منطقه در اولین روز از آغاز به کار دوباره دوچرخه های اشتراکی بیدود که صبح امروز سه شنبه،دهم دی ماه صورت گرفت گفت: مدیریت شهری تلاش کرد تا بخشی از مشکلات مالی این پویش برطرف شود و ما به عنوان منطقه شروع این طرح،صبح امروز آغاز به کار مجدد آن را درمنطقه ۲ اعلام کردیم.
شهردار منطقه ۲ تهران افزود: فاز اول دوچرخه‌های اشتراکی بیدود با ۱۰ ایستگاه در محله سعادت آباد آغاز شد و در فاز دوم تعداد ۱۰ ایستگاه دیگر در منطقه ستارخان و در مرحله آخر تعداد ۷ ایستگاه در محدوده دانشگاه شریف دایر شد.
کشت‌پور با اشاره به تعداد ۲۷ ایستگاه دوچرخه اشتراکی بیدود در منطقه ۲ تهران گفت: امروز از مجموع ۴ هزار سفری که با دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در پایتخت انجام می‌شود، سهم منطقه ۲ تهران یک هزار و ۱۰۰ سفر است.
وی درخصوص احتمال تغییر در تعرفه های سرویس دهی بیدود به شهروندان گفت: تعرفه خدمت‌رسانی دوچرخه‌های اشتراکی بیدود بدون تغییر و با همان تعرفه قدیم انجام می‌شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.