2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
دومين همراه سراي بيمار منطقه ۲ تهران آماده بهره برداری شد

دومين همراه سراي بيمار منطقه ۲ تهران آماده بهره برداری شد

نبض تجارت :شهردار منطقه ۲ گفت: دومين همراه سراي بيمار منطقه در فضایی به مساحت ۱۵۶مترمربع در دو طبقه درخیابان ستارخان احداث شد.

 

به گزارش نبض تجارت ، رسول کشت پور با اعلام این خبر گفت : به دنبال تفاهم نامه وزارت بهداشت و درمان با شهرداری تهران ،در خصوص احداث  همراه سرای بیمار کنار بیمارستان ها ی بزرگ  ،  مدیریت شهری منطقه۲  در راستای حفظ شان و کرامت همراهان و خانواده بیماران بستری در بیمارستانها ،احداث همراه سرای بیمار را در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه دومین همراه سرا در منطقه ۲ آماده بهره برداری است گفت:  اين مجموعه در فضایی به مساحت  ۱۵۶ مترمربع  در دوطبقه با  ظرفيت  ۳۰نفر احداث شد.

وي گفت: اين مركز از امكانات رفاهي شامل آشپزخانه، غذاخوري، نمازخانه، ، حمام و سرويس بهداشتي برخوردار است.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به خدمات رسانی اولین همراه سرای بیمار جنب بیمارستان رسول اکرم(ص) ، افزود: نخستین مجموعه با همکاری  خیریه رهروان سلامت، در دو طبقه ویژه خواهران و برادران با۳۰ دستگاه تختخواب و تمامی امکانات اسکان و پذیرایی در خیابان ستارخان ،خیابان نیایش   به صورت شبانه “از ساعت۱۸ شب تا ۹ صبح” پذیرای  همراهان بیمار است.

کشت پور از اتصال همراه سراهای منطقه ۲ به سامانه رهای بیمارستان های شهر تهران گفت: پس از اتصال همراه سراهای منطقه ۲ به شبکه رها این امکان فراهم شد که از تمامی بیمارستان های شهر تهران با همکاری مددکاری بیمارستان پذیرش انجام شود و همین موضوع ،افزایش متقاضی را موجب شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.