2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
حضور هزار و ۶۰۰ نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی

حضور هزار و ۶۰۰ نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی

نبض تجارت :مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار محترم بر انجام اقدامات و خدمات لازم به بهترین نحو در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، از حضور هزار و ۶۰۰ نیروی خدمات شهری در این مراسم خبر داد.

 

به گزارش نبض تجارت، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه نیرو‌های خدمات شهری در این مراسم پاکسازی و جمع آوری پسماند پیش و پس از مراسم را بر عهده داشتند، اعلام کرد: بر همین اساس حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی به ۴ پهنه تقسیم بندی شد و در فاز اول هزار نیروی خدماتی به همراه ٢۵٠ خودرو در طول مسیر مستقر شدند.

او با تاکید بر اینکه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش بزرگ‌ترین رویدادی بود که در این مسیر به وقوع پیوست، اظهار کرد: با توجه به حضور میلیونی شهروندان تهرانی در این مراسم، ظرفیت نیرو‌های مستقر به هزار و ۶۰۰ نفر و ٣۵٠ خودرو افزایش یافت.

علیپور با اشاره به اینکه برآورد‌ها نشان می‌دهد پنج تا هفت میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند، اضافه کرد: با توجه به حجم بالای کار، نیرو‌ها در برخی ساعات و بعضی نقاط به صورت همزمان و در اغلب طول مسیر پس از پایان مراسم، کار پاکسازی مسیر تشییع را آغاز کردند.

او خاطرنشان کرد: با تلاش نیرو‌های خدمات شهری، کار پاکسازی و نظافت مسیر (از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی) ساعت ١٩ به پایان رسید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.